صفحه اصلی     /  ليست مقالات مكانيك     /     عضویت

کد مقاله:8709102

پسوند مقاله:ِDOC

موضوع مقاله: آزمايش پمپ راه انداز

تاريخ انتشار: 4دي1387

نوع مقاله: رايگان

مبلغ جهت اعضاء دهکده خاله فر: 0ریال   
تعداد صفحه: 21صفحه مبلغ جهت غیر عضوها :20000ریال

 آزمايش پمپ راه انداز

این مقاله دارای 21صفحه می باشد

قواعد آزمايش پمپ راه اندازTQ براي قادر ساختن دانشجويان به درك ويژگي هاي اصلي يك پمپ سانتريفيوژي و توربينهاي چرخ پلتوني و فرانسيس توسعه داده شده اند. اين كتاب راهنما در بردارندة تمام انواع مجموعه آزمايشات است. نكات زير با استفاده از اين كتاب براي دانشجويان مشخص مي شود.

اندازه گيري فشار با استفاده از نمونه بوردون(Bourdon)

اندازه گيري سرعت با استفاده از سرعت سنج(تاخوگراف) در هر لحظه اي كه ميله داراي يك محور  مناسب براي نصب يك تاخوگراف دستي باشد.

توان موتور ميله با استفاده از شكاف يا خاق جناغي(v-notch)

اندازه گيري نيرو  و با استفاده از بار نيروي دستگاه كه اين امر را مي توان به وسيلة يك فنري سنجيد. اين امر فرصتي است تا رابطه بين نيرو و فشار را توضيح دهيم.

اندازه گيري قدرت يا توان توليدي يك موتور الكتريكي و رابطه آن با گشتاور پيچشي و سرعت.

ويژگي هاي  پمپ  سانتريفيوژي ممكن است مورد ارزيابي و سنجش قرار گرفته و منحني معمول ارتفاع كميّت رسم شود.

تبديل انرژي  از يك صورت به صورت ديگر نظير آنچه كه در چرخه موتور الكتريكي و پمپ شاهد انرژي الكتريكي هستيم آب و فشار پمپ براي چرخاندن و راه اندازي توربين در اين قسمت وجود دارند.انرژي توليد راه اندازي براي توليد گرما در ترمز پروني ديده مي شود. با اندازه گيري گرماي آب قبل  و بعد از راه اندازي توربين ممكن است نشان دادن اين امر امكان داشته باشد كه مقداري  از انرژي موتور الكتريكي  به صورت گرما به آب تبديل مي شود.

بعلاوه آزمايشات ساده اي كه در زير مي آيند و تجارب انجام شده در اين زمينه مي توانند براي موتور تأكيد قرار دادن نياز به تنظيم ابزار  بوده  و به دانشجويان روشهايي را براي كار آزمايشگاهي مهندسي معرفي كند.

تنظيم فشار و نيرو با استفاده از وزن داده بر مفصل نيرو دانشجو مي تواند تنظيم فشار وارده از سوي پمپ را براي تأكيد به كاربرد درست ابزارهاي تنظيم گردد مورد ارزيابي قرار دهد.

...

<<<بیشتر مقالات سایت که اعضا به آن دستیابی پیدا می کنند با ذکر منبع می باشند.>>>

دان لود کامل

يا

لينك ديگر

   توجه: برای دریافت رمز مقالات باید به عضویت دهکده خاله فر درآمده باشید.